Bardzo często otrzymujemy prezenty, które mają na celu przekonać nas do danej marki czy produktu. Dzięki temu, że otrzymamy jego próbkę możemy przekonać się jakiej jakości są produkty i czy dobrze się z nich korzysta. Właśnie to mają na celu producenci oferując nam jako gadżety reklamowe swoje produkty lub tylko ich próbki. Możemy je otrzymać na ulic, kiedy rozdają je hostessy, lub też na wszelkiego rodzaju pokazach. Z tym, że na taki pokaz musimy się udać i dopiero wtedy możemy taki prezent otrzymać.Wiadomo, że rozdawanie swoich produktów to żadna korzyść dla firmy. Nie mniej jednak w przypadku takich pokazów jest nieco inaczej. Przygotowane prezenty dla niej mają sprawić, że chętnie przyjdzie i wysłucha jakie korzyści płyną z posiadania produktów danej marki. W tym wypadku jest szansa na to, że podczas pokazu uda się kobietę przekonać i zakupi produkty. Oczywiście niezależnie od tego otrzyma wspomniany w zaproszeniu upominek. W związku taki prezent to jednocześnie inwestycja, która nie zawsze się zwraca. W końcu nie wszystkie kobiety na pokazie zakupią ich produkty. Dobrze jeśli w takim miejscu poza próbkami i produktami kobieta będzie mogła brać udział w zabiegach z wykorzystaniem takich produktów. Choć wszystko zależy głownie od rodzaju reklamowanego produktu.
Kolejnym przykładem inwestycji jest dodawania lub rozdawanie próbek produktów zainteresowanym kobietom. Na pewno te prezenty dla niej będą bardzo często wykorzystywane. Wszak możemy niemalże w każdej gazecie dla pań takie próbki odnaleźć. Nie mniej jednak może to dotyczyć jedynie niektórych produktów. W związku z tym panie otrzymają takie prezenty pod warunkiem, że jest to możliwe. Zatem dotyczyć to będzie kosmetyków, ewentualnie kawy czy herbaty lub jakiś słodyczy.
Mamy tutaj kilka przykładów na to jak prezenty dla niej mogą być wykorzystane by rozreklamować i zachęcić do zakupu produktów danej firmy. Oczywiście pod warunkiem, że jest możliwość sprezentowania takiego produktu chociażby w postaci próbki. Warto pamiętać o tym, że to drobny upominek mający zainteresować kobietę produktem.