Każde przedsiębiorstwo co jakiś czas przeprowadza kampanie reklamowe na szeroką skalę. Nie mniej jednak pomiędzy tymi wydarzeniami warto poprowadzić również nieco mniejsze, a mianowicie akcje reklamowe. Na takich wydarzeniach najczęściej wykorzystuje się niewielkie gadżety reklamowe, ewentualnie również jakieś materiały promocyjne. Można w taki sposób zareklamować konkretny produkt lub usługę. Akcja reklamowa to również dobry pomysł na odświeżenie informacji o produktach, ofercie lub samej marce. Dlatego właśnie tak ważne jest, by nie tylko kampanie reklamowe, ale również tego rodzaju akcje promocyjne były przez wszystkie przedsiębiorstwa prowadzone. Warto w takim wypadku wybrać gadżety reklamowe, które zainteresują każdego.Z pewnością w takiej sytuacji słodycze reklamowe będą dobrym rozwiązaniem, wszak każdy lubi słodkości. W związku z tym nie powinno być najmniejszego problemu z tym, by klienci chcieli zabrać ze sobą takie gadżety reklamowe. Jednym słowem rozdanie upominków reklamowych powinno pójść szybko i sprawnie. Dzięki temu cała akcja promocyj na również zostanie sprawnie przeprowadzona, co jak najbardziej pozytywnie wpłynie na jej efekty.
Zanim jednak takie słodycze reklamowe trafią do klientów, to najpierw muszą zostać przekształcone na gadżety reklamowe. Chodzi o to, by wybrać, jakie słodycze mają stać się takim elementem akcji promocyjnej. Wiele tutaj zależeć będzie przede wszystkim od tego, co chcemy za ich pomocą przekazać klientom. Na podstawie tych informacji łatwiej jest dopasować wielkość słodyczy do potrzeb akcji promocyjnej. Z pewnością ciekawym pomysłem jest umieszczenie na powierzchni czekoladek adresu strony internetowej, którą dany sklep czy firma prowadzi. Co więcej, akcja promocyjna może zostać przeprowadzona właśnie z powodu otwarcia takiej strony przez przedsiębiorstwo.
Ponieważ słodycze reklamowe mają reklamować stronę internetową, to muszą być nieco większe. Chodzi o to, by cały adres tej witryny się na gadżecie reklamowym zmieścił i był czytelny. Dlatego też cukierki niekoniecznie sprawdzą się w tym zadaniu. Nie mniej jednak prawda jest taka, że wiele zależeć będzie od wielkości cukierków oraz rodzaju czcionki, którą się wybierze na nadruki reklamowe.